“Hala cüzdanında sevdiklerinin vesikalık fotoğrafını taşıyan insanların güzel in

“Hala cüzdanında sevdiklerinin vesikalık fotoğrafını taşıyan insanların güzel insanlar olduğunu düşünüyorum.“…☺️😔🌺❤️
Bir zamanlar üçayak ve üzerindeki ahşap sandıklı makineleriyle çekim yapan Şipşak (alaminüt) fotoğrafçılar vardı…😞

Anafartalar Kahramanı diğer kahramanlar ile “Benimle beraber burada muharebe ed

‘Ey milletim, Ben, Mustafa Kemal’im… Çağın gerisinde kaldıysa düşüncelerim,