VEDA EDERKEN…… Kısa süre önce katıldığım ve çok değerli üyeleri olan bu guru

VEDA EDERKEN…… Kısa süre önce katıldığım ve çok değerli üyeleri olan bu guruptan ayrılıyorum.. Ayrılma nedenim paylaşım adaletsizliğidir. Saatler önce paylaştığım üyelerimiz için değerli ve görülmemiş Fahrettin Altay ve İstiklal Savaşı fotoğrafları onaylanmadı. Kendi arşiv sayfalarımda " Fotoğraflarla Birinci Dünya Savaşı" ve " Fotoğraflarla Kore Savaşı" çalışmalarımız sürmektedir. Saygılarımla

İnsansız adalet olmaz Adaletsiz insan olur mu? Olur, olmaz olur mu! Ama, olma

Erdek . Bugünkü sahil gazinolarının olduğu yer. 1895 1800 lü yılların sonuna d